میرحسین موسوی
سیاست امسال جوانگرایی وبومیگرایی - پایگاه خبری باشگاه استقلال اهواز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه خبری باشگاه استقلال اهواز

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
کریم بوستانی:سیاست امسال ما جوانگرایی وبومیگرایی است(شنبه 87 تیر 29 ساعت 4:33 عصر )

تیم‌های میلیاردی هم از پیش قهرمان نیستند
کریم بوستانی:
سیاست امسال ما جوان‌گرایی وبومی‌گرایی‌ است
بازیکنان غیربومی با مطرح شدن ازتیم جدا می‌شوند

کریم بوستانی گفت: در فصل گذشته بیشتر بازیکنان تیم استقلال اهواز را بازیکنان غیربومی تشکیل می‌دادند و امسال باشگاه تصمیم گرفت که بیش از 50 درصد بازیکنان تیم، بومی باشند و این سیاست می‌تواند باعث ایجاد انگیزه در میان فوتبالیست‌های جوان خوزستانی شود.

 

esteghlal ahvaz

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز اظهار کرد: در سال گذشته اکثر بازیکنان تیم استقلال اهواز غیربومی بودند و تنها علی حمودی، رضا طاهری و مهرزاد رضایی بومی بودند که با تمام شدن قراردادشان از این تیم رفتند. به‌عنوان مثال بازیکنی مانند روح الله بیگدلی در این باشگاه و این تیم ساخته و مطرح شد و با تمام شدن قراردادش برای تمدید آن مبلغ 200 میلیون تومان مطالبه کرد که با 170 میلیون تومان پیراهن تیم فولاد خوزستان را بر تن کرد. قراردادی که با بازیکنان بومی بسته‌ایم 3 ساله است در صورتی‌که قرارداد این بازیکنان یک‌ساله بوده و با مطرح شدن از تیم جدا می‌شوند.

بوستانی در خصوص شرایط تیم استقلال اهواز در لیگ برتر امسال با توجه به جوان‌گرایی و بومی‌گرایی باشگاه توضیح داد: حتی تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال تهران که بازیکنان میلیاردی جذب می‌کنند نمی‌توانند از پیش خود را قهرمان لیگ بدانند. امکان دارد تیمی که با 500 میلیون تومان بسته شده باشد در رقابت‌های لیگ برتر به‌عنوان یک مدعی برای کسب عنوان قهرمانی ظاهر شود و بالعکس تیمی که با 10 میلیارد بسته شده باشد در انتهای جدول لیگ برتر قرار گیرد. با تمام این حرف‌ها و شرایط موجود و حاکم بر تیم، ما به حضوری خوب و مقتدرانه امیدواریم و دلیل این ادعا حضور جوانان پرانگیزه و جویای نام بومی در تیم است که این خود می‌تواند یکی از فاکتورهای موفقیت باشد. خوشبختانه تمامی بازیکنان جذب شده در تست بدنی موفق بودند و شرایط توان بازی لیگ برتر را دارند. میانگین سنی تیم ما 22 تا 23 سال است که نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

مربی اسبق دروازه‌بان‌های تیم ملی تصریح کرد: بازیکنان جدیدی مثل احمد کاظم و محمد سواری از تیم سپاهان اصفهان، یک مدافع خارجی از کشور مقدونیه، امین وزیری از تیم سایپا و هادی خنیفر از تیم شاهین بوشهر و جاسم صادقی و عبدالله توحیدی از تیم شاهین اهواز را جذب کرده‌ایم. به دنبال چند بازیکن دیگر هستیم و به‌زودی ترکیب کامل تیم مشخص خواهد شد.

بوستانی در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییر و تحولات تیم استقلال اهواز و زمان باقی مانده تا آغاز لیگ هشتم، آیا زمان برای هماهنگی بازیکنان کافی است، اظهار کرد: ما تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر حدود 20 روز دیگر زمان داریم و این زمان برای هماهنگی بازیکنان با یکدیگر کافی است. بعد از این اردوی یک هفته‌ای که 31 تیرماه به پایان خواهید رسید و پس از آن برای انجام چند بازی تدارکاتی با تیم‌های تهرانی در این شهر اردو خواهیم زد.



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

لیست کل یادداشت های وبلاگ
تنها هدف ما صعود به بالای جدول ردهبندی است
سرمربی استقلال اهواز:لیگ نهم از لحاظ فنی کیفیت خوبی نداشته است
استقلال اهواز در اوج آمادگی است
باقری نیا: استقلال اهواز روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد
استقلال اهواز شکایت خود را از فولاد خوزستان پس گرفت
تعویق جلسه کمیته انضباطی بازیکنان استقلال اهواز
عکسهایی از بازی با تراکتور
استقلال اهواز حاضر به از دست دادن میلاد میداودی نیست.
استقلال اهواز مقابل ابومسلم متوقف شد
اسماعیل شریفات به استقلال اهواز پیوست.
[عناوین آرشیوشده]

 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 7  بازدید
بازدیدهای دیروز: 13  بازدید
مجموع بازدیدها: 116173  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان «
» لوگوی دوستان «












» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» Locations of visitors to this page موسیقی وبلاگ «
» اشتراک در خبرنامه «