میرحسین موسوی
تابستان 1387 - پایگاه خبری باشگاه استقلال اهواز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه خبری باشگاه استقلال اهواز

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
باشگاه 81 میلیون تومان جریمه شد(دوشنبه 87 شهریور 11 ساعت 9:36 صبح )

باشگاه 81 میلیون تومان جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال اهواز را به دلیل شکایت مربیان سابق، جمعا 81 میلیون تومان جریمه کرد.

 

پس از بررسی شکایت عبدالصمد مرفاوی مربی سابق تیم فوتبال استقلال اهواز در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و حاضر نشدن مسئولان باشگاه برای پاسخگویی ، باشگاه به پرداخت 215 میلیون ریال محکوم شد.
همچنین در باره شکایت مجید جلالی مبنی بر دریافت نکردن طلب خود طبق قرارداد وی با باشگاه استقلال اهواز باشگاه ملزم به پرداخت مبلغ 60میلیون تومان شد.



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

میثاقیان: در تعطیلات ، استقلال اهواز را مى سازم(جمعه 87 شهریور 8 ساعت 12:31 صبح )

میثاقیان: در تعطیلات ، استقلال اهواز را مى سازم

تهران IranSport.Net - اکبر میثاقیان، سرمربى استقلال اهواز در خصوص لغو دیدارهاى هفته پنجم گفت: هر چند این اتفاق در کل به نفع رقابت هاى باشگاهى نیست با این حال مى تواند براى آبى پوشان خوزستان حکم یک دوره آماده سازى فوق العاده را داشته باشد چرا که مى توانیم کمبودها را برطرف کنیم. وى افزود: قبل از هفته چهارم تیم را تحویل گرفتم و چون فرصتى براى آماده سازى و هماهنگى بازیکنان نداشتم با یک شیوه احتیاط آمیز در بازى با ابومسلم به دنبال کسب ? امتیاز بودم که شکر خدا میسر شد اما در ادامه رقابت ها استقلال اهواز باید فوتبالى بازى کند که مورد علاقه خوزستانى هاست یعنى هجومى و کوبنده و صد البته زیبا. میثاقیان با اشاره به وضعیت باد آورده اظهار داشت: استقلال اهواز ?? بازیکن فصل قبل خود را از دست داده است. دیر جمع شده و آن طور که بایست براى لیگ برتر آماده نشده است. بنابراین این فرصت را مغتنم مى شمارم و تلاش مى کنم تا این تیم را تا حدودى آن طور که دلم مى خواهد بسازم. تصمیم دارم در این چند روز یک بدنسازى فشرده را در دستور کار آبى پوشان قرار دهم.وى ادامه داد: با کسى تعارف ندارم و اعتقاد دارم استقلال اهواز به صرف تمرینات در این چند روز نمى تواند تبدیل به تیم فوق العاده اى شود. با این حساب چند بازى دیگر باید در لیگ برتر انجام دهیم تا اوضاع رو به راه شود. روى این موضوع هم تاکید دارم که باید چند یار جدید را به اردوى تیم اضافه کنیم تا کمبودها برطرف شود. میثاقیان در پایان گفت: اگر کارى به کارم نداشته باشند در اهواز هم مى توانم عاشقانه کار کنم. خودم را در فوتبال متعلق به شهر خاصى نمى دانم و یک مربى «ایران وطن» هستم. هر کجا که باشم اگر اذیتم نکنند سرم را پایین مى اندازم و با جان و دل کار مى کنم و انشاءالله موفق هم مى شوم.



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

تالار گفتگوی هواداران استقلال اهواز(چهارشنبه 87 شهریور 6 ساعت 4:43 عصر )

سلام به همه ی استقلالیهای عزیز

از امروز یک تالار و انجمن برای هوادارای ابی اهواز تشکیل شده . پیشنهاد امروز همتون عضو تالار بشید و در بحثها شرکت کنید.

برای ورود به تالار بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

http://ESTEGHLAL.frm.ir



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

احضار مدیر عامل باشگاه به کمیته انضباطی(چهارشنبه 87 شهریور 6 ساعت 1:20 صبح )
به منظور رسیدگی به شکایت 4 بازیکن تیم استقلال اهواز،مدیر عامل این باشگاه به کمیته انضباطی احضار شد.
به گزارش واحد مرکزی خبر ،به منظور رسیدگی به شکایت داوود حقی،مصطفی اکرامی،مجتبی ترشیز و حمید سرآبادانی مبنی بر مطالبه وجه ،کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دوشنبه یازدهم شهریور راس ساعت 16:00 تشکیل جلسه می دهد.
برهمین اساس مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز باید در روز تعیین شده در کمیته انضباطی شخصا حضور داشته باشد.


» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

اولین برد در خارج از خانه(دوشنبه 87 شهریور 4 ساعت 3:13 عصر )

 واقعا برد شیرینی بود. این برد اونم تو دقیقه ی 96 و بیرون اهواز شرایط روحی تیم رو تو ادامه ی لیگ خیلی بالا میبره.

ایول به همه ی بچه ها که تا لحظه ی آخر جنگیدن.

 این مسابقه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد و در حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد.
علی حق دوست در دقیقه 90 به دلیل خطایی که انجام داد از میدان مسابقه اخراج شد و احتشام ساسانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 91 تک گل مسابقه را به سود استقلال اهواز به ثمر رساند.
علیرضا فغانی داور مسابقه در ثانیه 30 به محمد آقا محمدی از استقلال اهواز به دلیل خطای خشن اخطار داد.
این سریعترین کارت زردی بود که در لیگ برتر هشتم به یک بازیکن نشان داده شد.
رضا ناصحی از ابومسلم و رضا جلالی ثابت از استقلال اهواز نیز در این دیدار اخطار گرفت.

 

 ابومسلم با این شکست سه امتیازی باقی ماند و استقلال اهواز اولین پیروزی خود را با میثاقیان کسب کرد و 5 امتیازی شد.

 

 

در حالی که پنالتی دقیقه 96 تیم فوتبال استقلال اهواز در بازی مقابل ابومسلم اعتراضات شدید تماشاگران و مجموعه ابومسلم را به همراه داشت، ناظر داوری این بازی گفت: این پنالتی صددرصد درست بود.

 محمدعلی فروغی در جمع خبرنگاران افزود: درست است که داور درطول بازی اشتباهاتی داشت ولی پنالتی استقلال اهواز به طور قطع درست بود و داور کار درستی انجام داد.

 

esteghlal

جدول لیگ در پایان هفته چهارم

1-برق شیراز – 10 امتیاز (تفاضل 6+)

2-ذوب‌آهن اصفهان – 10 امتیاز (تفاضل 3+)

3-پرسپولیس تهران – 8 امتیاز (تفاضل 3+)

4-مس کرمان – 6 امتیاز (تفاضل 2+)

5-فولاد خوزستان – 6 امتیاز (تفاضل 2+)

6-فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – 5 امتیاز (تفاضل 3+)

7-مقاومت شهید سپاسی شیراز – 5 امتیاز (تفاضل 1+)

8-راه‌آهن شهر ری – 5 امتیاز (تفاضل صفر)

9-پگاه گیلان – 5 امتیاز (تفاضل صفر)

10-پیکان قزوین – 5 امتیاز (تفاضل صفر)

11-استقلال اهواز-5امتیاز(تفاضل3-)

12-استقلال تهران – 4 امتیاز (تفاضل صفر)

13-پاس همدان – 4 امتیاز (تفاضل 3-)

14-ملوان بندرانزلی – 4 امتیاز (تفاضل 3-)

15-سایپا کرج – 3 امتیاز (تفاضل 1-)

16-ابومسلم خراسان – 3 امتیاز (تفاضل 3-)

17-صبای قم_2امتیاز(تفاضل3-)

18-پیام مشهد_1امتیاز(تفاضل2-)

 

 



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)
اکبر میثاقیان: از ابومسلم شناخت کافی دارم(شنبه 87 شهریور 2 ساعت 2:57 عصر )

 اکبر میثاقیان: استقلال اهواز را نمی‌شناسم اما از ابومسلم شناخت کافی دارم

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: چند روز است که تیم استقلال اهواز را تحویل گرفته‌ام و در واقع برای بازی هفته چهارم مقابل ابومسلم خراسان در مشهد، باید بگویم که از تیم ابومسلم شناخت کافی دارم ولی تیم خودم را خوب نمی‌شناسم.

اکبر میثاقیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تیم ما پتانسیل خوبی دارد و با اضافه کردن چند مهره جدید شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. من آدم سخت‌کوشی هستم و دوست دارم بازیکنانم نیز سخت‌کوش باشند. برای موفقیت این تیم تمام تلاش خود را می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: این هفته به مصاف تیم سابقم می‌روم و صادقانه بگویم که این تیم را دوست دارم اما، فعلا در خدمت تیم استقلال اهواز هستم و برای پیروزی این تیم در این بازی همه توان و تلاش را به‌کار خواهم گرفت.

میثاقیان گفت: از هواداران استقلال اهواز انتظار دارم تیم خود را در تمام شرایط تنها نگذارند. این تیم به زمان کافی برای هماهنگی نیاز دارد.



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)
ابومسلم خراسان - استقلال اهواز(جمعه 87 شهریور 1 ساعت 4:37 عصر )

ابومسلم خراسان - استقلال اهواز

 ساعت 17 و 15 دقیقه

ورزشگاه ثامن الائمه مشهد


 

esteghlal 

سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز در گفت و گوبا خبرنگارایرنااظهارداشت : بازیکنان این تیم نسبت به سه بازی قبل از آمادگی مطلوب تری برخوردارند.

بهمن روشنایی افزود: دراین مسابقه بازیکنان تیم استقلال با هدف برد پا به میدان می‌گذارند.

تیم استقلال اهوازاز سه بازی که تاکنون انجام داده است دارای دو امتیاز است .



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

میثاقیان: اگر استقلال اهواز موفق نشود، خودم را در کارون مى انداز(جمعه 87 شهریور 1 ساعت 3:40 عصر )

میثاقیان: اگر استقلال اهواز موفق نشود، خودم را در کارون مى اندازم!

شب قبل از بازى استقلال اهواز و راه آهن، اکبر میثاقیان سرمربى این تیم اهوازى در جمع خبرنگاران گفت: «من از استقلال اهواز یک تیم قدرتمند مى سازم و خواهید دید که این تیم بر صدر جدول تکیه خواهد زد». پیش از این میثاقیان در زمان حضور در راه آهن نیز اظهار داشته بود؛ درصورتى که تیم سقوط کند، خود را از برج میلاد به پایین خواهد انداخت. خبرنگاران حاضر وقتى از او پرسیدند که اگر دراستقلال اهواز موفق نباشى، در اهواز برج میلاد وجود ندارد، چه کار مى کنى؟ میثاقیان در جواب آنها گفت: «خود را در رودخانه کارون مى اندازم و چون آب ندارد، بدنم خرد خواهد شد!»



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

شفیعزاده: بعضیها تماشاگران را تحریک میکنند(جمعه 87 شهریور 1 ساعت 3:36 عصر )

شفیع‌زاده:
بعضی‌ها تماشاگران را تحریک می‌کنند
امسال؛ سال سازندگی استقلال اهواز است

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز پس از تساوی تیمش مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران از عدم حمایت نهاد‌های دولتی استان از این تیم، خصوصا استاندار خوزستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - "شهرام شفیع‌زاده" گفت: از مسئولان استان تنها مدیرکل تربیت بدنی کنار ما بوده و هست و در حد توان خودش به ما کمک کرده، ولی روی سخنم با استاندار خوزستان است تا کمک ویژه‌ای به باشگاه بکند که آن هم مستلزم جلسه‌ای حضوری است اما، متاسفانه هنوز موفق به یافتن استاندار نشده‌ایم.

وی اظهار کرد: سال گذشته ما در دو بازی اول خانگی فقط 2 امتیاز گرفتیم و تا تیم به هماهنگی لازم رسید طول کشید، این در حالی است که سال گذشته بازیکنان بیشتری نسبت به امسال داشتیم. امسال 17 بازیکن از تیم ما جدا شدند و شرایط سختی برای باشگاه به وجود آمد و تا بازیکنان فعلی ما با هم هماهنگ شوند نیاز به زمان دارد.

شفیع‌زاده پس از پایان بازی از توهین و فحاشی بعضی از تماشاگرنماها گلایه کرد و متذکر شد: به ‌عنوان مدیرعامل باشگاه، نگرانی ندارم ولی عده‌ای تماشاگرنما به من، بازیکنان و کادر فنی تیم فحاشی کردند، عده‌ای هستند که آنها را تحریک می‌کنند و به آنها هشدار می‌دهم که دست از شیطنت بردارند. من تا پایان امسال محکم تیم‌داری می‌کنم و چه تشویق بکنند و چه نکنند برای من فرقی نمی‌کند. من این تیم را حمایت می‌کنم و تا آخر پای حرفم ایستاده‌ام و به بازیکنانم اعتقاد دارم.

وی خاطرنشان کرد: امسال سال سازندگی ما است و ما به دنبال مقام نیستیم. هرکس طاقت ندارد پا به ورزشگاه نگذارد. ما برای کسی دعوت‌نامه نفرستاده‌ایم.

شفیع‌زاده خطاب به تماشاگران تیمش گفت: از هواداران و تماشاچیان تیم انتظار داریم از اول تا آخر بازی تیم را تشویق کنند. متاسفانه شاهد بودیم که در 15 دقیقه اول بازی تیم را تشویق نمی‌کردند و برای من جای سوال دارد که استقلال اهواز این‌قدر بی‌کس و تنها شده که تماشاچیان هم برای تشویق به ورزشگاه نمی‌آیند.



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)
ضعف داوری(سه شنبه 87 مرداد 29 ساعت 4:17 عصر )

ضعف داوری

حتما همه بازی با راه اهنو دیدن . در حالیکه هنوز اوضاع تیم روبراه نبود از هماهنگ نبودن بازیکنا گرفته تا کار با مربی جدید تا بازی میداوودی که به لطف تیم ملی نیمه دوم همش راه میرفتو و حتی مدتی هم تو زمین حرف نشسته بود اما حق ما برد بود و با ناداوری 3 امتیازو از دست دادیم و باید گفت واقعا حق داور بود که بعد بازی فحش بخوره. به هر حال امیدوارم میثاقیان بتونه به تیم کمک کنه چون تیم فصل پیش هم از 2 بازی اول تو اهواز فقط دو امتیاز گرفته بود. 

 

esteghlal-rah ahan

 

این دیدار از ساعت 19:15 در ورزشگاه تختی اهواز و با قضاوت قاسم واحدی آغاز شد.

دراین بازی امیر وزیری در دقیقه 59 برای تیم استقلال اهواز گلزنی کرد و داوود حقی در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی تک گل تیم راه آهن تهران را به ثمر رساند.

هادی خنیفر و محمد آقامحمدی از استقلال اهواز و امین ترکاشوند و ابوذر رحیمی از راه آهن اخطار گرفتند. 
با این تساوی استقلال اهواز به امتیاز 2 رسید. 

est



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های وبلاگ
تنها هدف ما صعود به بالای جدول ردهبندی است
سرمربی استقلال اهواز:لیگ نهم از لحاظ فنی کیفیت خوبی نداشته است
استقلال اهواز در اوج آمادگی است
باقری نیا: استقلال اهواز روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد
استقلال اهواز شکایت خود را از فولاد خوزستان پس گرفت
تعویق جلسه کمیته انضباطی بازیکنان استقلال اهواز
عکسهایی از بازی با تراکتور
استقلال اهواز حاضر به از دست دادن میلاد میداودی نیست.
استقلال اهواز مقابل ابومسلم متوقف شد
اسماعیل شریفات به استقلال اهواز پیوست.
[عناوین آرشیوشده]

 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 12  بازدید
بازدیدهای دیروز: 14  بازدید
مجموع بازدیدها: 116165  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان «
» لوگوی دوستان «












» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» Locations of visitors to this page موسیقی وبلاگ «
» اشتراک در خبرنامه «