میرحسین موسوی
تابستان 1387 - پایگاه خبری باشگاه استقلال اهواز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه خبری باشگاه استقلال اهواز

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
اولین بازی با تساوی(شنبه 87 مرداد 19 ساعت 4:17 عصر )

سلام به همه ی استقلالیای با غیرت

اینقدر این این چند روز از تساوی تو اهواز اونم تو دقایق اخر بازی ناراحت بودم که اصلا رغبت نمی کردم آپدیت کنم. به نظر من خیلی بدشانسی اوردیم . بایداینو هم گفت هر تیمی که از موقعیت هاش استفاده نکنه گل میخوره که این بلا هم سر ما اومد البته نباید نامردیهای داورو نادیده بگیریم چون واقعا داور پگاه بود. ولی به نظر من بچه ها تلاششونو کردن و بیشتر از این کاری از دستشون برنمیومد به هرحال از تیمی که با مربی سومش وارد زمین بشه و چنتا از بازیکناش ( هوری و آذری)  قبل بازی قهر کننو چنتاشون  هم هنوز مدارکشون واسه ی بازی کردن اماده نباشه ( شکرون و... ) نباید انتظار معجزه داشت.

در هر حال امیدوارم در ادامه ی بازیها نتیجه های خوبی بگیریم.یاوری که از نتیجه های خوب نا امیدمون کرده بودو تو مصاحبه هاش گفته بود سعی میکنیم در بین 5 تیم دوم جدول قرار بگیریم. اما حتما پنجشنبه همتون نود و دیدید . در حالیکه فردوسی پور دوباره می خواست جنجال به پا کنه شفیع زاده بحثو به نفع خودش جمع کردو  هممونو امیدوار کردو گفت قصد داریم 2تا بازیکن خوب بخریمو میثاقیان هم مربی کنیم ودر کل بدنبال حضور قوی وخوب در لیگ هستیم. امیدوارم که حرفاش درست از آب در بیاد.

اطلاعاتی از بازی سه شنبه با پگاه:

استقلال اهواز 1                            پگاه گیلان 1

 

esteghlal 

 

- گلها: احتشام ساسانی در دقیقه 37 با ضربه سربرای استقلال اهواز و امیر حسین یوسفی در دقیقه 87 از روی ضربه ایستگاهی برای پگاه

- تماشاگران: بیش از 4000 نفر

- داوران: تورج حق وردی به همراه حسین خانبان و صادق نوری

- کارت زرد: مهرزاد رضایی واحمد بوعذارازتیم استقلال اهوازومحمد مختاری وسیامک فراهانی ازتیم پگاه گیلان

- کارت قرمز: ----

- گفته های مربیان:

رضا احدی: روی نیمکت ذخیره‌ها دست ما خالی بود، اگر بازیکنانم کمی هماهنگ‌تر بودند مطمئنا می‌توانستیم هر سه امتیاز بازی را از آن خودمان کنیم.

این بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول ما به خواست‌مان رسیدیم و با توجه به شناختی که نسبت به تیم پگاه داشتیم، توانستیم تمام روزنه‌ها و نقاط قوت آنها را خنثی کنیم ولی متاسفانه در نیمه دوم به دلیل اینکه زمان کافی برای هماهنگی نداشتیم و از طرفی بسیاری از بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم،‌ در وسط زمین مشکل داشتیم. بعضی از بازیکنان‌مان خیلی دیر جذب تیم شده و بازیکنانی نبودند که بتوانند 90 دقیقه بدوند.

 

  

 

اگر دو سه بازیکن ما که کارت ITC آنها هنور آماده نشده است، می‌توانستند بازی کنند و یا "احمد کاظم" آمادگی لازم را می‌داشت شرایط ما بهتر بود. ما خیلی از بازیکنان ناآماده تیم را روز آخر وارد لیست کردیم و در واقع ناچار به این کار بودیم.

به هرحال تیمی که دیر بسته می‌شود برای رسیدن به هماهنگی لازم نیاز به زمان کافی دارد و امیدواریم هرچه سریع‌تر تیم ما نیز به هماهنگی لازم دست پیدا کند.

ذولفقارنسب:

 ما در جریان نیمه اول و روی زمین از این تیم شناخت پیدا کردیم، از این رو نحوه بازی ما در نیمه اول با نیمه دوم کاملا متفاوت بود.

 من از کسب یک امتیاز و عملکرد بازیکنان خود راضی هستم.

پگاه تیم جوانی است که درهفته‌های آینده عملکرد بهتری از بازیکنان آن خواهید دید.

سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان با اشاره به توانایی‌های فوتبالیستهای خوزستانی گفت : بازیکنان این خطه همیشه از بهترین‌های این رشته ورزشی در ایران بوده‌اند اما دو سالی است که باشگاه‌های خوزستانی دچار مشکلاتی شده اند که روی فوتبال آن اثر گذاشته و امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر رفع و فوتبال خوزستان به روزهای گذشته خود بازگردد.

 

esteghlal

 

 

در حاشیه دیدار:

 تیم نسبت به سال قبل چهره کاملا متفاوتی پیدا کرده است بطوریکه از بازیکنان سال قبل آن فقط چهارنفر رضا جلالی ثابت ، مهرزاد رضایی ، حسین ماهینی و میلاد میداودی درتیم حضور دارند.  
در فاصله دو روزمانده به این دیدار درپی جدا شدن محمود یاوری از سرمربیگری تیم استقلال ، کریم بوستانی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.
همچنین شب قبل از این مسابقه بهمن روشنایی سرپرست فصل گذشته این تیم مجدد به این سمت گمارده شد 
 اگرچه هنگام معرفی بازیکنان دو تیم کریم بوستانی بدلیل فوت برادر زاده اش در ورزشگاه حضورنداشت اما از میکرفون ورزشگاه وی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز معرفی شد 
تیم فوتبال استقلال اهواز اگرچه درنیمه اول این مسابقه برتر از حریف بود اما در نیمه دوم نتوانست برتری خود را با گلی که به ثمر رسانده بود حفظ کند. 
با شروع نیمه دوم تیم پگاه با دو تغییر تهاجمی کارخود را شروع کرد بطوریکه تمام حملات پگاه به جز یک مورد با درخشش مهدی زنجانی دروازه بان تازه به خدمت گرفته استقلال خنثی شد. 
 با گذشت زمان ، بازی روبه متعادل شدن می‌رفت اما درفاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی ضربه کاشته امیرحسین یوسفی بازی دو تیم را به مساوی کشاند تا تیم پگاه دست خالی اهواز را ترک نکند. 
دراین مسابقه دو تیم از سه تعویض خود استفاده کردند.

 داور درنیمه اول سه دقیقه و در نیمه دوم پنج دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد

 

 

 



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

به دلیل غیبت بوستانی احدی امروز سرمربی استقلال اهواز است(سه شنبه 87 مرداد 15 ساعت 5:28 عصر )

به دلیل غیبت بوستانی احدی امروز سرمربی استقلال اهواز است

رضا احدی به دلیل غیبت کریم بوستانی سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در بازی امروز مقابل پگاه گیلان خواهد بود.

 

کریم بوستانی به دلیل از دست دادن برادرزاده خود امروز باید در مراسم خاکسپاری شرکت کند و به همین دلیل نمی تواند استقلال اهواز را در اولین بازی فصل خود همراهی کند.
با توجه به غیبت بوستانی امروز رضا احدی دستیار وی تصمیم گیرنده نهایی خواهد بود.

 



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

اولین بازی لیگ فردا(دوشنبه 87 مرداد 14 ساعت 4:58 عصر )

اولین بازی لیگ فردا

ساعت 30/19

استادیوم تختی اهواز

استقلال خوزستان                          پگاه گیلان

 

esteghlal                                                   pegah

 

امیدوارم با همه ی اتفاقاتی که افتاده تیم فردا برنده از زمین بیرون بیاد. ضمنا پگاه فردا دوتا از بازیکناشو (فرشید کریمی و ایوان دراگوویچ ) به دلیل مصدومیت نداره. وعده دیدار هممون فردا تو استادیوم. به امید پیروزی



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

میثاقیان در آستانه قبول سرمربیگری استقلال اهواز(دوشنبه 87 مرداد 14 ساعت 4:16 عصر )

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه محمود یاوری از هدایت تیم فوتبال استقلال اهواز استعفا داد، مهمترین اولویت مسئولان این باشگاه اهوازی، جلب رضایت وی برای بازگشت به جمع آبی پوشان خوزستانی بود. در این رابطه تلاش های زیادی از سوی مسئولان باشگاه استقلال اهواز صورت پذیرفت اما نتیجه ای در بر نداشت تا اینکه آنها درصدد جذب گزینه های دیگر برای هدایت تیم شان برآمدند. یکی از این گزینه های اکبر میثاقیان است که در مذاکرات ابتدایی موافقت خود را برای حضور در جمع آبی پوشان خوزستانی ابراز داشته است. وی که تا هفته گذشته سرمربی تیم فوتبال ابومسلم مشهد بود، امروز برای پذیرش پست سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اهواز با مسئولان این باشگاه اهوازی در تهران وارد مذاکره می شود و در صورت توافق رسما به این تیم می پیوندد. میثاقیان در صورت پذیرش هدایت تیم فوتبال استقلال اهواز به احتمال فراوان رمضان شکری و آرمین رهبر را به عنوان دستیاران خود انتخاب خواهد کرد. تیم فوتبال استقلال اهواز در بازی فردا مقابل پگاه گیلان درهفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با هدایت کریم بوستانی به میدان خواهد رفت.



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

مربی سوسول(دوشنبه 87 مرداد 14 ساعت 4:5 عصر )

مربی سوسول

سلام به همه ی استقلالیا

امروز این متنو نوشتم تا بگم بهتر که یاوری رفت چون تیم به همچین مربی سوسولی احتیاج نداره. مربی که بخاطر گرمای هوا از تیم جدا بشه بدرد عمش میخوره. اون درباره ی استعفاش برای یکی از خبرگذاریا یه عالمه دلایل خنده دار و غیر حرفه ای اورده که براتون گذاشتم تا یکم بخندید.

--------------------------------------------------------------------------------------

یاورى: قهر نکردم، با خوشى از استقلال اهواز جدا شدم

تهران IranSport.Net - محمود یاورى مربى فوتبال کشورمان براى دومین بار در یک ماه اخیر با استقلال اهواز قطع همکارى کرد.وى در این خصوص خاطرنشان کرد: مسائل مطرح شده در خصوص قهر من از استقلال اهواز به هیچ عنوان صحت ندارد، چرا که در کمال آرامش و در گفت و گویى دوستانه از این تیم جدا شدم. شخصاً از این جدایى ناراحت هستم، چون شرایط براى موفقیت استقلال اهواز فراهم بود اما به دلیل گرماى بیش از حد هواى اهواز و این که خانواده ام نمى توانست در کنارم باشد، مجبور به قطع همکارى شدم.وى در مورد شایعه قهر دوباره گفت: این مساله را بشدت تکذیب مى کنم. تمام خواسته هاى من عملى شده بود اما گرماى شدید باعث شد تا از برادران شفیعى زاده که احترام فراوانى برایشان قائلم درخواست کناره گیرى کنم. دوستى ام با آنها همچنان پابرجا خواهد بود و مطمئن هستم استقلال اهواز با پتانسیل بالایى که دارد در این فصل از بهترین هاى لیگ خواهد شد. هرگونه حرف و حدیث دیگر را تکذیب مى کنم و تمام مسائلى را که به شما یادآور شدم عین واقعیت بود.



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

با حضور در هیئت فوتبال اهوازمیداودی قرارداد خود را ثبت کرد(دوشنبه 87 مرداد 14 ساعت 3:48 عصر )

با حضور در هیئت فوتبال اهوازمیداودی قرارداد خود را ثبت کرد

 میلاد میداودی دیروز با حضور در هیئت فوتبال اهواز قرارداد خود را برای دو سال تمدید کرد. .
در قرارداد او با استقلال اهواز این طور آمده، در صورتی که با پیشنهادهای خوب روبرو شود، می تواند جدا شود.
اگر یکی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا این مهاجم را بخواهد، رضایت نامه او را صادر خواهند کرد.



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

روشنایی جانشین برهمن شد(دوشنبه 87 مرداد 14 ساعت 3:43 عصر )

روشنایی جانشین برهمن شد

آذری در تمرینات حاضر نشد _ مصدومیت هوری

روشنایی که پس از حضور یاوری در تیم از سمت سرپرستی باشگاه استعفا داده بود، مجددا به عنوان سرپرست انتخاب و جایگزین کرامت برهمن شد.

البته برهمن به عنوان سخنگوی باشگاه  به فعالیت خود با تیم ادامه می دهد و وظیفه سرپرستی مجددا برعهده روشنایی قرار گرفت.

از سوی دیگر کریم بوستانی در بازی روز سه شنبه برابر پگاه هدایت تیم را برعهده می گیرد اما شفیع زاده در حال مذاکره با سه مربی است تا سرمربی آینده را انتخاب کند.

همچنین تیم در آخرین دیدار تدارکاتی اش پیش از آغاز لیگ برتر، با نتیجه 2 بر یک برابر تیم جوانان باشگاه به برتری دست یافت که میداودی و ماهینی گل های آبی پوشان اهوازی را به ثمر رساندند.

ضمن اینکه علی آذری هم پس از جدایی یاوری، در تمرین های تیم حاضر نشده است، همچنین حسن هوری هم به دلیل مصدومیت در بازی روزگذشته تیم شرکت نکرد.



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

خبرای بد وخوب از تیم(شنبه 87 مرداد 12 ساعت 11:0 عصر )

سلام به همه ی استقالیای عزیز

حتما همتون تا حالا از خبرا اطلاع پیدا کردید. فاجعه پشت فاجعه.

بعد از عملکرد ضعیف تیم در جذب بازیکن ( البته به لطف تیمای صنعتی و پولدار ) یاوری مربی تیم هم امروز استعفا داد. بدبختیو بدبیاری پشت سر هم. امیدوارم با همه ی این اوصاف تیم امسال نتیجه بگیره. البته  من که حالم حسابی گرفته بود با شنیدن یک خبر یکم راحت تر شدم اونم موندن میداوودی بود . خبرا رو بطور کامل و مفصل واستون گذاشتم تا ببینید:

---------------------------------------------------------------------------------------------------

یاوری از سرمربیگری استعفا کرد و بوستانی سرمربی موقت شد

 

محمود یاوری به گفته ی خودش به علت مشکلات بوجود آمده در تیم فوتبال استقلال اهواز در فاصله سه روز تا دیدار نخست  تیم در لیگ برتر از سمت سرمربیگری استعفا کرد.

 پس از نشست شب گذشته مدیرعامل و او و اختلاف نظرهای بوجود آمده در این جلسه، محمود یاوری صبح امروز از ادامه همکاری با تیم انصراف داد.

یاوری صبح امروز استعفای خود را بصورت رسمی به مسئولان باشگاه اعلام کرد و بلافاصله  اهواز را به مقصد اصفهان ترک کرد.

درحال حاضر هدایت موقت تیم برعهده کریم بوستانی سپرده شده است تا سرمربی تیم ظرف روزهای آینده بصورت رسمی مشخص شود.

تیم فوتبال استقلال اهواز در نخستین دیدار خود در رقابتهای لیگ هشتم روز 15 مرداد به مصاف تیم فوتبال پگاه گیلان خواهد رفت.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

میداودی با رد پیشنهاد 600 هزار دلاری باشگاه الاهلی ماندگار شد

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استقلال اهواز با پیراهن این تیم در رقابت های هشتمین دوره لیگ برتر به میدان می رود.

مسئولان باشگاه الاهلی امارات عصر روز پنجشنبه بصورت رسمی با باشگاه استقلال اهواز وارد مذاکره شدند و برای دریافت رضایت نامه قطعی این بازیکن، مبلغ 600 هزار دلار را به مسئولان این باشگاه پیشنهاد دادند.

البته این پیشنهاد توسط مسئولان باشگاه رد شد و آنها اعلام کردند برای کسب نتایج مد نظر در فصل جاری به این بازیکن نیاز دارند، به همین دلیل حاضر به صدور رضایت نامه میداودی نشدند.

بر این اساس میداودی که قرارداد 2 ساله ای با تیم فوتبال استقلال اهواز دارد، صبح امروز در هیئت فوتبال استان خوزستان حاضر شد و مدارک مورد نظر مسئولان این هیئت را تکمیل کرد تا مشکلی برای حضور در هشتمین دوره لیگ برتر نداشته باشد.

مهاجم ملی پوش استقلال اهواز که حضور در تیم الاهلی منتفی شده است،عصر امروز در تمرین ها شرکت کرد و در مسابقه تدارکاتی برابر تیم جوانان استقلال اهواز به میدان رفت.



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

استقلال اهواز با بیشترین خرید(شنبه 87 مرداد 12 ساعت 11:0 عصر )

به گزارش روز شنبه ایرنا، برای هشتمین دوره لیگ برتر 159قرارداد جدید ثبت شد که از میان آن سهم استقلال اهواز12خرید و تیم ملوان بندر انزلی با چهار خرید به ترتیب به عنوان فعال‌ترین و کم کارترین تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات شناخته شدند.

فهرست نقل و انتقالات نهایی به شرح ذیل است:
بازیکنان جدید: علی آذری (استیل آذین)، احمد کاظم(استیل آذین)، احتشام ساسانی (برق شیراز)، حسن هوری(صنعت نفت آبادان)، حمید رضا رجبی (مس کرمان )، محمد آقا محمدی (شیرین فراز)، ماریان بیلچوف (مقدونیه)، جاسم صادقی ( شاهین اهواز)، عبدالهادی خنیفر (شاهین بوشهر)، هادی رمضانی (سرخ پوشان)، محمد ناصر شکرون(برق شیراز) و امیر وزیری (سایپا)
بازیکنان فصل قبل:محمد رضا امینی ، حمید رضا بابایی، محمد فعال، مهدی دغاغله، بابک حاتمی، حسین ماهینی، مهرزاد رضایی و جمعی از بازیکنان رده های سنی جوانان و امید



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

وای از فولاد(پنج شنبه 87 مرداد 10 ساعت 5:0 عصر )

وای از فولاد و فولادیا ( بخصوص مدیرای باشگاشون) که آبروی خوزستان و خوزستانیو بردن . اون از لیگ برتری شدنشون  که رفتن پابوس اصفهانیا  و با پول بیت المال لیگ برتری شدن اینم از بازیکن دزدیاشون که دارن کل استقلال اهوازو میخرن( فقط سرقفلی باشگاه مونده) . خدا روزیو نیاره که استقلالم مثل فولاد پر بشه از بازیکنای پولکی و بی تعصب. من که از همین الان منتظر دربی خوزستانم تا به فولادیا نشون بدیم غیرت و تعصب مال استقلال و تماشاگراش.

از همین الان باید شعارامون واسه ی لیگ آماده کنیم . تا حالا چنتا از بچه ها نظر دادن.

 از همین الان همه ی استقلالیا میتونن شعارای پیشنهادیشونو تو نظرات بگن تا من روی صفحه ی اصلی بزارم.

ضمنا در آخر لازم که یه پیام به فولادیا داده بشه تا آویزه ی گوش کنن:                     خوزستان آبیته



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های وبلاگ
تنها هدف ما صعود به بالای جدول ردهبندی است
سرمربی استقلال اهواز:لیگ نهم از لحاظ فنی کیفیت خوبی نداشته است
استقلال اهواز در اوج آمادگی است
باقری نیا: استقلال اهواز روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد
استقلال اهواز شکایت خود را از فولاد خوزستان پس گرفت
تعویق جلسه کمیته انضباطی بازیکنان استقلال اهواز
عکسهایی از بازی با تراکتور
استقلال اهواز حاضر به از دست دادن میلاد میداودی نیست.
استقلال اهواز مقابل ابومسلم متوقف شد
اسماعیل شریفات به استقلال اهواز پیوست.
[عناوین آرشیوشده]

 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 18  بازدید
بازدیدهای دیروز: 8  بازدید
مجموع بازدیدها: 116416  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان «
» لوگوی دوستان «












» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» Locations of visitors to this page موسیقی وبلاگ «
» اشتراک در خبرنامه «