میرحسین موسوی
سرمربی استقلال اهواز:لیگ نهم از لحاظ فنی کیفیت خوبی نداشته است - پایگاه خبری باشگاه استقلال اهواز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه خبری باشگاه استقلال اهواز

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
سرمربی استقلال اهواز:لیگ نهم از لحاظ فنی کیفیت خوبی نداشته است(پنج شنبه 88 آبان 28 ساعت 2:59 عصر )
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: لیگ برتر نهم فوتبال تا اینجای کار که نیم فصل خود را پشت سر گذاشته به جز معرفی چند جوان با آتیه، از لحاظ فنی کیفیت خوبی نداشته است.

مجید باقری نیا اظهارداشت: دلیل این امر آن بود که مربیان پیش از شروع لیگ برتر فرصت کارکردن با بازیکنان را نداشتند ،ضمن آنکه مدیران باشگاه‌ها امکانات لازم را از قبیل زمین و تجهیزات بدنسازی را به موقع برای آماده‌سازی بازیکنان فراهم نکردند .

باقری نیا پدیده‌های مسابقات نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران را ازجمله کریم انصاری فرد و امیر شرفی از تیم استقلال اهواز و مهدی کیانی از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معرفی کرد .

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال مبنی بر نداشتن بازیکن بین‌المللی در برخی پست‌های فوتبال،با بیان اینکه من به این گفته اعتقاد ندارم، گفت: معتقدم که ما در کشور استعداد های فراوانی داریم و بازیکنان مطرحی هستند که باید با تربیت و تعلیم درست از آنها در تیم ملی استفاده کنیم.

باقری نیا درخصوص تغییرات مکرر سرمربیان تیمهای فوتبال،گفت: این امر دو دلیل دارد، یکی اینکه تیمها با تفکر و مطالعه مربیان خودرا انتخاب نمی کنند و دوم اینکه در واقع فوتبال ما نتیجه گراست، و مدیران به مربی فرصت لازم نمی‌دهند تا نتیجه بگیرد و به محض اینکه تیم چند هفته نتیجه نگرفت اقدام به تعویض وی می‌کنند.

از سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درمورد عملکرد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تشدید بی‌اخلاقی‌ها در فوتبال، سووال شد که وی در پاسخ گفت: به نظر من کمیته انضباطی در مورد مربیان ، بازیکنان و داور دو گانه عمل می کند.

وی اظهار داشت: اگر بازیکن و یا مربی به داوری اعتراض کرد ، هم بازیکن وهم مربی به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند ولی هیچگاه داور به کمیته انضباطی دعوت نمی‌شود.

باقری نیا درخصوص بهبود کیفیت مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر، گفت:از انجا که بازیها در نیم فصل دو سخت تر می‌شود سازمان لیگ برتر باید تدابیر جدیدی اتخاذ کند ،چرا که کسب امتیاز در این دور دشوار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نیم فصل دوم تیمها به دو گروه تقسیم می‌شوند، یک گروه برای قهرمانی تلاش می‌کنند و گروه دیگر برای بقا در لیگ تلاش خواهند بهمین دلیل سازمان لیگ باید نظارت بیشتری به مسابقات داشته باشد.



» ممد
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
تنها هدف ما صعود به بالای جدول ردهبندی است
سرمربی استقلال اهواز:لیگ نهم از لحاظ فنی کیفیت خوبی نداشته است
استقلال اهواز در اوج آمادگی است
باقری نیا: استقلال اهواز روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد
استقلال اهواز شکایت خود را از فولاد خوزستان پس گرفت
تعویق جلسه کمیته انضباطی بازیکنان استقلال اهواز
عکسهایی از بازی با تراکتور
استقلال اهواز حاضر به از دست دادن میلاد میداودی نیست.
استقلال اهواز مقابل ابومسلم متوقف شد
اسماعیل شریفات به استقلال اهواز پیوست.
[عناوین آرشیوشده]

 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 3  بازدید
بازدیدهای دیروز: 14  بازدید
مجموع بازدیدها: 116156  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان «
» لوگوی دوستان «












» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» Locations of visitors to this page موسیقی وبلاگ «
» اشتراک در خبرنامه «